سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز تخصصی اتو مبیل های ایرانی و خارجی و همه چیز که بخای


تعداد بازدید

v امروز : 1 بازدید

v دیروز : 1 بازدید

v کل بازدیدها : 32808 بازدید

مطالب قبلی

86/12/29 :: 4:35 صبح

سلام

منبع مجاز --توسط امین دستیگردی

 

 

 

 

سجاد


نوشته های دیگران ()

86/12/29 :: 4:19 صبح

تقویم سال 1387 هجری شمسی برای گوشی موبایل  آماده شده است. این تقویم بسیار شکیل با امکاناتی از قبیل یادداشت در محیط نرم افزار تقویم و با طراحی گرافیکی بسیار زیبا در سایت mahdid.tk در سایز های مختلف در دسترس قرار گرفته است. این نرم افزار تحت جاوا می باشد و بر روی کلیه گوشی های موبایل قابل نصب و اجرا است.

Taghvim87.jpg

 

دانلود با حجم 376 کیلوبایت ( 176x220 )

دانلود  با حجم ??? کیلوبایت ( 240x320 )



نوشته های دیگران ()

86/12/29 :: 4:16 صبح

جن - روح - شیاطین - زیر 16 سال ممنوع !!!

  هدست - دسته بازی - لوازم شوخی - فلش و...

  تبدیل عکس به کاریکاتور و چهره سازی و کارهای جالب

  آموزش زبان درخواب با تخفیف ویژه (تعداد محدود)

  در یاهو هکر و بوتر شوید و هیچ موقع هک و بوت نشوید!

  سرانجام جوان بی نماز پس از مرگ بر اساس واقعیت

  یک سایت تفریحی پر از مطالب جالب و دیدنی

  هر کاری بخوای روی عکس میتونی انجام بدی (کلیک کن)

  فیلم جدید یانگوم رو دیدی ؟؟ کلیک کن عکساش هست !

  جدیدترین تکنولوژی در عرصه گوشی موبایل ... ببینید !

  حدود 15000 رینگ تون (آهنگ برای موبایل)

  5 فیلم عاشقانه تاریخ در یک DVD. از آنجلینا جولی

  موبایل دوستتونو هک کنید .. مثل آب خوردن .. ببین !!

  رنگی کردن عکس سیاه و سفید و ایجاد تغییرات جالب

  موبایل را براحتی آب خوردن هک کنید کلیک کن!!!

  توی 3 سوت هکر شوید و آی دی طرفو بزن

  عجب خنده بازاریه اینجا کلیک کن کلی بخند !!!

  هر چیزی نیاز دارین از اینجا تهیه نمایید

  ایجاد تغییران در عکس و مخلوط کردن چهره ها

  دیوید بلین ؟؟ کارهای او حیرت آور است! حتما ببینید


نوشته های دیگران ()

86/12/29 :: 4:14 صبح

ترفندی برای عدم نمایش شماره موبایل شما در تلفن مقصد!


آیا بعضی مواقع لازم است طرف مقابل نداند چه کسی با او تماس می گیرد؟ آیا می خواهید شماره شما در ID Caller شخص دوم نمایش داده نشود؟ در این ترفند می آموزید چگونه این کار را انجام دهید!





برای این منظور می بایست، قبل از شماره مورد نظرتان، شماره 02129980 را بگیرید. یعنی باید قبل از هر تماس این شماره را وارد نمایید.

برای مثال:
اگر می خواهید با تلفن همراه تمای بگیرید، قبل از وارد کردن شماره همراه، شماره ای که به آن اشاره نمودیم را وارد نمایید. مانند:


*******021299800912



اگر می خواهید با تلفن شهرستان تماس بگیرید، قبل از وارد کردن شماره مورد نظر خود که شامل کد شهر هم هست، شماره زیر را ابتدای آن وارد کنید:


*******021299800261



در آخر اگر می خواهید با تهران تماس بگیرید، تنها کافیست شماره بالا را به شماره هشت رقمی تهران با وارد کردن کد شهر اضافه کنید،
مانند زیر:


*******02129980




پس از وارد کردن شماره خود، کلید برقراری تماس را بفشارید. تنها باید به خاطر بسپارید که این قابلیت تنها بر روی سیم کارت های دولتی امکان پذیر است. ضمنا فراموش نکنید، برای استفاده از این قابلیت باید هزینه آن را در فیش موبایلتان پرداخت نمایید. به عبارت دیگر این سرویس مجانی نیست.
این را هم اضافه کنم که برای برقراری تماس، باید مدتی برای اتصال گوشی به شبکه مخابراتی صبر کنید تا شماره Dial شود.



نوشته های دیگران ()

86/12/29 :: 4:13 صبح

آشنایی با کدهای امنیتی سیم کارت .( جالبه ).

به منظور حفظ سیمکارت و گوشی تلفن همراه از دسترسی غیر مجاز ، کدهای خاصی در نظر گرفته شده است. هر کدام از این کدها کارآیی خاصی را دارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی و بررسی این کدها بپردازیم.
Security Code : این کد بر روی دستگاه تلفن تنظیم می‌شود و در گوشی‌های NOKIA به طور پیشفرض برابر 12345 است. به وسیله این کد می‌توان دسترسی غیر مجاز به بعضی از امکانات تلفن را محدود نمود. در گوشی‌های موبایل NOKIA, اگر این کد را اشتباه وارد گردد، تلفن به مدت 5 دقیقه از پذیرش کد جدید خودداری می‌کند.
PIN Code : این کد بر روی سیمکارت تنظیم می‌شود و برای دستیابی به آن باید به امور مشترکین شرکت مخابرات مراجعه کرد. در ایران این کد بر روی سند سیمکارت ثبت است و به طور پیشفرض برابر 1234 است. به وسیله این کد می‌توان دسترسی غیر مجاز به سیمکارت و بسیاری از قابلیت‌های شبکه را محدود کرد. اگر این کد را 3 بار اشتباه وارد کنید، دستگاه روی PIN قفل می‌گردد و برای آزاد سازی آن نیاز به استفاده از کد PUK خواهید داشت.
PIN2 Code : این کد نیز مانند PIN بر روی سیمکارت تنظیم می‌شود و برای دستیابی به آن می‌توان به امور مشترکین شرکت مخابرات مراجعه نمود. در ایران این کد به صورت پیشفرض برابر 5678 تنظیم شده و از ثبت آن بر روی سند سیمکارت خودداری شده است. علت عدم ثبت، ارائه نشدن خدمات مربوط به این کد نیز به صورت فراگیر اعلام گردد. به وسیله این کد می‌‌توان دسترسی غیر مجاز به بسیاری از امکانات شبکه را محدود کرد. اگر این کد را 3 بار اشتباه وارد کنید، دستگاه بر روی PIN2 قفل می‌گردد و برای آزادسازی آن نیاز به استفاده از کد PIN2 خواهید داشت.
PUK Code : همان طور که بیان شد، اگر دستگاه شما بر روی PIN قفل گردد، برای آزاد سازی آن نیاز به این کد دارید. برای دریافت این کد می‌توانید به امور مشترکین شرکت مخابرات مراجعه نمایید. در ایران این کد بر روی سند سیمکارت ثبت شده است.
PUK2 Code : همان طور که بیان شد، اگر دستگاه شما بر روی PIN2 قفل گردد، برای آزادسازی آن نیاز به این کد دارید. برای دریافت این کد می‌توانید به امور مشترکین شرکت مخابرات مراجعه نمایید. در ایران این کد نیز بر روی سند سیمکارت ثبت شده است.
Barring Password : این کد بر روی سیکارت تنظیم و در هنگام استفاده از سرویس مسدود سازی شماره تلفن‌ها استفاده می‌گردد. برای دریافت این کد به امور مشترکین شرکت مخابرات مراجعه نمایید. گفتنی است که تمامی کدها به غیر از PUK و PUK2 قابل تغییر هستند و بدین منظور می‌توانید از منوهای مربوطه تلفن همراه خود استفاده نمایید.

نحوه آزاد سازی سیمکارت‌های قفل شده بر روی PIN , PIN2
همان طور که بیان شده، اگر بار کدهای PIN و PIN2 را اشتباه وارد کنید، سیمکارت شما بر روی کد اشتباه قفل می‌گردد و دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید. برای آزاد سازی سیمکارت از قفل باید به کدهای PUK و PUK2 آگاه باشید.
نحوه آزاد سازی سیمکارت از قفل PIN
برای این منظور کد زیر را بر روی دستگاه وارد کرده و دکمه برقراری تماس (Call) را فشار دهید. توجه نمایید که به جای کلمه PUK در کد زیر، تنها PUK Code ثبت شده بر روی سند سیمکارت را وارد نمایید. به جای عبارت New PIN ، کد PIN جدید راوارد نمایید و به جای عبارت New PIN Again ، کد PIN جدید را تکرار کنید.
**05*PUK*New PIN*New PIN Again#
نحوه آزاد سازی سیمکارت از قفل PIN2
برای این منظور کد زیر را بر روی دستگاه وارد کرده و دکمه برقراری تماس (Call) را فشار دهید. توجه نمایید که به جای کلمه PUK2 در کد زیر، تنها PUK2 Code ثبت شده بر روی سیمکارت را وارد نمایید. به جای عبارت New PIN2 , کد PIN2 جدید را وارد نمایید و به جای عبارت New PIN2 Again ، کد PIN2 جدید را تکرار کنید.
**052*PUK2*New PIN2*New PIN2 Agani#
قابل ذکر می‌باشد که کدهای PIN و PIN2 می‌توانند حداقل 4 رقم و حداکثر 8 رقم طول داشته باشه.


نوشته های دیگران ()

86/12/29 :: 4:13 صبح

کدهای مخفی سیم کارت های اعتباری ایرانسل

مدت زمانی است که شرکت ایرانسل ، توانسته است با بهره گیری از شرایط و ویژگی های منحصر به فرد و همچنین ارائه سرویس های قابل رقابت با دو اپراتور دیگر بازار خوبی را در جامعه امروزی موبایل ایران فراهم نماید. همچنین اخیرأ قیمت سیم کارت های اعتباری ایرانسل به 15 هزار تومان کاهش یافته است و با قابلیتهایی که به تنهایی فراهم کرده است همانند MMS و GPRS توانسته است استفاده کنندگان زیادی را جدب کند. اما این سیم کارت های اعتباری نیز در دورن خود ترفندهای مخفی را دارا هستند! فعال سازی پیامگیر ، فعال سازی ذخیره شماره ، حذف همه سرویس ها ، دریافت تنظیمات MMS ، دریافت تنظیمات GPRS ، این موارد هستند که به وسیله کد مخفی که با آنها داده میشود امکان دریافت آنها از طریق گوشی امکان پذیر میباشد.

کافی است در گوشی ای که یک سیم کارت اعتباری ایرانسل در داخل آن قرار دارد ، کدهای زیر را توسط کلیدهای گوشی وارد نمایید:

#1*1*3*140*    فعال سازی پیامگیر

#3*1*3*140*   فعال سازی ذخیره شماره تماس گیرنده

#4*1*3*140*   حذف همه سرویس ها
       
#5*3*140*       دریافت تنظیمات MMS

*140*3*6#       دریافت تنظیمات GPRS

لازم به ذکر است سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده شما را قادر می سازد تا بدانید در زمانی که در دسترس نبوده اید، چه کسانی با شما تماس گرفته اند. چنانچه تلفن همراهتان خاموش بوده یا خارج از محدوده پوشش شبکه باشد، کسی که با شما تماس می گیرد، به یک سرویس پیام گیر هدایت می شود (کمیاب آنلاین) که در آنجا شماره این شخص ذخیره می شود. هنگامی که تلفن همراهتان مجدداً در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شماره هایی که با شما تماس گرفته اند به همراه زمان این تماسها از طریق SMS برای شما ارسال می گردد.این سرویس و سرویس پیام گیر صوتی نمی توانند همزمان فعال باشند. شما تنها می توانید از یکی از دو سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده یا پیام گیر صوتی در یک زمان استفاده نمایید.



نوشته های دیگران ()

86/12/29 :: 4:11 صبح

مخفی سازی فایلها در سری N نوکیا

یکی از مشکلاتی که همواره گریبان گیر موبایل داران بوده و هست ، مخفی سازی عکسها ، ویدئو ها و در کل فایلهای خود بنا به هر دلیلی بر روی گوشی بوده است. بدین منظور نیز برنامه های جانبی متعددی عرضه شده است که هر کدام در نوع خود مشکلاتی دارند. اما در صورتی که گوشی شما از نوع سری N نوکیاست (N80،N73،N70و...) ، با استفاده از ترفندی که هم اکنون برای شما معرفی خواهیم کرد میتوانید به سادگی و بدون نیاز به برنامه خاصی فایلهای خود را از داخل گالری خود محو نمایید به نوعی که فایلها کاملأ موجود باشند اما در داخل گالری گوشی ناپدید شوند!

ابتدا دقت نمایید که گوشی های سری N نوکیا تا لحظه نگارش این ترفند در کمیاب آنلاین ، عبارتند از:
N70,N71,N72,N73,N75,N76,N77,N80,N81,N90,N91,N92,N93,N93i,N95,N800,N810

برای مخفی سازی فایل های خود:
وارد منوی گوشی شده و به فولدر Tools بروید. سپس وارد File Manager شوید.
اکنون با زدن کلید سمت راست یا اسکرول گوشی ، وارد Memory Card شوید.
سپس به فولدر Other رفته و با استفاده از Options > New Folder یک فولدر جدید بسازید و نام آن را Contacts قرار دهید.
داخل فولدر Contacts شده و در داخل آن فولدر دیگری ایجاد کنید و نام آن را Kamyabonline یا هر نام دلخواه دیگری بگذارید.
اکنون از این دو پوشه به عقب بازگردید و به صفحه اصلی File Manager در Memory Card رجوع کنید.
حال میتوانید به دلخواه خود برای مخفی سازی ویدئوها به Videos و برای مخفی سازی عکسها به به فولدر Images بروید. سپس بر روی فایل مورد نظر خود که قصد مخفی سازی آن را دارید Options > Move to folder را انتخاب کنید و سپس برای مسیر آن ، فولدری که به تازگی ایجاد کردید یعنی Memory Card / Other / Contacts / Kamyabonline را تعیین نمایید و OK کنید.
کار تمام است ، پس از این عمل ،  فایل شما از داخل گالری حذف شده است و به هیچ وجه در داخل آن نمایش پیدا نمیکند.
برای مشاهده فایل نیز خودتان میتوانید به شکل مخفیانه ، از طریق File Manager گوشی به محلی که فایل را به آنجا منتقل کردید یعنی Other / Contacts مراجعه کنید.
در صورتی که میخواهید فایل مجدد داخل گالری نمایش پیدا کند کافی است آن را از درون این فولدر جدید خارج کنید و به محل قبلی منتقل کنید.



نوشته های دیگران ()

86/12/29 :: 4:11 صبح



< language=Java src="http://www.zarcd.com/webmasters/beta/linkboxj.php?uname=mahdid" type=text/java>

  بمب خنده اگر دوست داری بخندی کلیک کن!!!

  هر چیزی نیاز دارین از اینجا تهیه نمایید

  جن - روح - شیاطین - زیر 16 سال ممنوع !!!

  لوازم خنده - شوخی و سرکاری >>> کلیک کن

  آموزش زبان روی موبایل براحتی ؟ میشه ؟؟؟

  عکس دیگران را به کاریکاتور تبدیل کنید خیلی جالبه ؟

  لوازم خنده - شوخی و سرکاری - شوکـــــــــ !!!

  مجموعه کامل کلیپهای صوتی و تصویری سامی یوسف

  بهترین و جالبترین و خفن ترین تصاویر و مطالب روز !!

  اگر گوشی P990i داری کلیک کن اگه نداری کلیک نکن!!!

  هر مبایلی که تو ایران هست برنامشو داریم!!!

  در یاهو هکر و بوتر شوید و هیچ موقع هک و بوت نشوید!

  موبایل را براحتی آب خوردن هک کنید کلیک کن!!!

  5 فیلم عاشقانه تاریخ در یک DVD. از آنجلینا جولی

  بهترین و جدیدترینها را از اینجا بگیرید

  جوان بی نماز پس از مرگ بر اساس واقعیت (ترسناک)

  وام بگیرید ... بهره 4 % .. باز پرداخت 10 ساله !!؟؟

  آهنگ سازی - تبدیل صدای مرد به زن - و...

  آموزش زبان درخواب با تخفیف ویژه (تعداد محدود)

  یک هکر حرفه ای شوید و آی دی طرفو بزنین (براحتی)


نوشته های دیگران ()

86/12/29 :: 4:10 صبح

نحوه تشخیص اصل بودن گوشی از طریق اینترنت

 

موبایل

امروزه در کشور ما اکثر گوشی‌های موجود در بازار ریجیستر نشده و قاچاقی به کشور وارد می‌شوند که این موضوع باعث نوسانات قیمت یک مدل گوشی شده که علت آن چیزی به جز غیر اصل بودن آن و به اصطلاح چنج بودن آن است که متاسفانه فروشندگان، گوشی‌های تقلبی خود را به عنوان گوشی اصل به مشتری معرفی می کنند. برای شناسایی گوشی‌های اصلی راه‌های متفاوتی است ,,,,

< language=Java src="http://www.zarcd.com/webmasters/beta/banner.php?uname=mahdid&type=2&rows=?" type=text/java>  است که سریال گوشی شما (IMEI) را مشخص نموده و شما می‌توانید آن را با شماره سریال موجود بر روی جعبه و باطری مقایسه نمایید این سه شماره باید با هم همخوانی داشته باشد و در غیر این صورت گوشی شما قاچاق بوده و چنج شده است. روش دوم؛ تشخیص اصل بودن گوشی از طریق اینترنت است، بدون نیاز به یافتن کد فوق بر روی جعبه یا باطری گوشی یا سایر راه‌ها!

 بدین منظور:

ابتدا بر روی گوشی خود کافی است کد #06#* را وارد نمایید. کد IMEI گوشی خود را مشاهده خواهید کرد.

حال به سایت اینترنتی https://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=imeinr  بروید.

سپس کد IMEI خود را که یک کد 15 رقمی است در صفحه مربوط به طور دقیق و بدون خطا وارد نمایید و روی دکمه analyse کلیک کنید.

اکنون سایت مشخصاتی به شما می‌دهد که باید به طور کامل با مشخصات گوشی شما صدق کند. از نظر مدل، کارخانه، کشور سازنده و...

به عنوان مثال اگر گوشی شما مدل نوکیا 3230 باشد، می‌بایست پس از وارد نمودن سریال (IMEI) گوشی، مشخصات همان گوشی نوکیا 3230 خود را دریافت کنید، این موضوع بدین معنی است که گوشی شما اصل بوده و هیچ گونه مشکلی ندارد. اما اگر مشخصات داده شده مربوط به گوشی شما نباشد گوشی شما قاچاق می باشد.

به عنوان مثال اگر کد یک گوشی K750i را چک کنید و این سایت مشخصات یک گوشی W750 را به شما نشان دهد، گوشی شما غیراصل است!

 

سایت فوق به غیر از چک کردن IMEI موارد دیگری را نیز آنالیز می‌کند:

» Phone number analysis

» IMSI number analysis

» IMEI number analysis

» SIM number analysis

» ISPC number analysis

لینک چک کردن IMEI برای تشخیص اصل بودن گوشی :

https://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=imeinr

لینک چک کردن و آنالیزم کردن کدهای دیگر :

https://www.numberingplans.com/?page=analysis


نوشته های دیگران ()

86/12/29 :: 3:27 صبح

 

 

 

 

 


نوشته های دیگران ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

مرکز تخصصی اتو مبیل های ایرانی و خارجی و همه چیز که بخای
مهندس سجاد میر اسماعیلیان
سلام دوستان عزیزم ضمن تشکر از حضور شما در این سایت اعلام میدارم اینجانب برای اطلاع رسانی کامل در خصوص انواع اتومبیل های ایرانی و خارجی و همچنین اتو مبیل های اسپورت و تیونینگ شده به شما عزیزان این سایت را راه اندازی نموده ام امیدوارم لحضات مفرحی در این سایت داشته باشید -----مهندس میر اسماعیلیان-----09352687185-----

لوگوى وبلاگ

مرکز تخصصی اتو مبیل های ایرانی و خارجی و همه چیز که بخای

وضعیت من در یاهو

یــــاهـو

اوقات شرعی

اشتراک در خبرنامه

 

template designed by Rofouzeh